BiteFight játékszabályok
Bár vannak, akiknek ez nem tetszik, a BiteFight játékosait is sokféle szabály korlátozza. A játékszabályokat nem dugják regisztráláskor az orrod alá – azokat magadnak kell megismerned. Mostanában ugyan már általában csak figyelmeztetik az első szabályszegéskor a játékost, mégsem minden esetben hivatkozhatsz a szabályok nem ismeretére.
Multikarakterek
Egy fizikai személy egy szerveren több karakterrel játszik.
Engedélyezett, de a "Beállításokban" be kell írni (vissza kell igazolni) a multikaraktereket. A "tápolást" elkerülendő a karakterek egymás közötti piacozása korlátozott: hetente 3 adás-vétel engedélyezett. Multikaraktereket nem enged a játék egy klánban játszani.
IP-megosztás
Ugyanarról az IP címről, ugyanazon a szerveren kettő vagy több karakter, de a karakterekkel nem egy fizikai személy játszik.
Engedélyezett, de a "Beállításokban" be kell írni (vissza kell igazolni) az ugyanazon IP címről játszó karaktereket. Piacozás: lásd mint fent!
Számlamegosztás
Egy karakterrel több fizikai személy játszik.
TILOS!
A pecsétekre vonatkozó szabályok
(Ezek a szabályok be vannak építve a játékba, de érdemes tisztában lenni velük.)
http://board.hu.bitefight.gameforge.com/board253-hirek/board464-játék-hírek/79105-új-verziók-régi-és-új-bf-re-is/#post659965 – Törölve!
Az alvilág pecsétjei
Ha a pecsétek elérhetők, egy klán megszerezheti azt egy új rituálé elvégzésével.
Ha egy klán birtokol egy pecsétet, az megszerezhető tőle a klán legyőzésével.
Minden pecsétnek hatása van a klán tagjaira, bármely csatára nézve (7 főbűn ugye):
– Kevélység (az angol szerint büszkeség): 2%-kal csökkenti az ellenfél kitérésének esélyét
– Fösvénység (kapzsiság): 2%-kal csökkenti az ellenfél kitartását
– Bujaság: 2%-kal csökkenti az ellenfél személyiségét
– Harag: 2%-kal csökkenti az ellenfél védekezését
– Torkosság (falánkság): 2%-kal csökkenti az ellenfél erejét
– Irigység: 2%-kal csökkenti az ellenfél találat esélyét
– Restség (lustaság): 2%-kal csökkenti az ellenfél ügyességét
Ha egy klán az összes pecsétet összegyűjtötte, 48 órája van a kapunyitás rituáléjának elvégzésére, ha ez sikerül, akkor az alvilág kapui megnyílnak:
– szerverüzenetet kap minden játékos a kapunyitásról
– a klán minden tagjának 500%-kal gyorsabban nő az életereje**
– a kapunyitó klán tagjai 20 akciópontot kapnak
– azokat a tagokat, akik 66-os szint alatt vannak, 25% eséllyel elkaphatja egy örző démon**
– a kapunyitó klán azon tagjai, akik a rituáléban részt vettek, három pokolkristályt kapnak
**(csak azon tagok, akik a rituálé alatt a is klán tagjai voltak)
Az alvilág kapuja 24 óráig van nyitva. Ezalatt senki nem rejtőzhet el (vakáció mód).
A 24 óra letelte után a kapunyitó klán minden tagja magán viseli a pecsétek negatív hatásait 12 óráig, és ebben a 12 órában nem vonulhatnak menedékbe.
48 órával a kapunyitás után a pecsétek újra elérhetővé válnak bárki számára. Az utolsó klán, amely az alvilág kapuját kinyitotta, nem szerezheti meg a pecséteket rituáléval, kizárólag klánharc során.
Fontos megjegyzések:
Klánháború minimum három taggal indítható, de a kapunyitási rituálé elvégzéséhez minimum 6 tag szükséges.
Ha egy klán megszűnik, vagy a tagjainak szám 3 alá csökken, elveszíti az addig birtokolt pecséteket
"Ha ugyanaz a klán nyitja meg a kaput, a nyitások közötti idő megnövekszik. Ez azt jelenti, hogy ha egy klán újra meg szeretné nyitni a kaput, a várakozási idő 14 napról 17 napra növekszik. A többi klán számára a nyitási idő továbbra is 14 nap múlva lehetséges. Az időtartam ugyanannál a klánnál 3 nappal növekszik, tehát 14, 17, 20, 23 nap." /BiteFight Fórum – 2015.04.01/
BiteFight játékszabályok
https://forum.bitefight.gameforge.com/forum/thread/301-játék-szabályok/
Régi játékszabályok és büntetési tételek
Részletesebben itt olvashatsz a régi BiteFight szabályokról, frissítésekről: BiteFight információk
Ezek nagy része – tudomásom szerint – most is érvényes. Értelemszerűen a multira vonatkozó tiltás hatályát vesztette. A "zúzás" elkerülésére a korlátozást beépítették a játékba, valamint már az "akadályozás" sem létezik.
Jegyrendszer
A team csak és kizárólag jegyrendszeren fogad el bármiféle bejelentést, feljelentést, vagy reklamációt.
(kivétel persze a játékon belüli üzenetek/profilok/klánleírások stb. jelentése)
A jegyrendszer egy támogatás (support) az adott játékhoz, minek fő funkciója a bejelentések és a kommunikáció. Az adott jegyet minden illetékes látja, az arra adott választ is egyaránt. Bármilyen hivatalos bejelentés csak itt történhet meg.
A jegyrendszer használata
A jegyrendszer elérhető itt: support.bitefight.hu
Támogatás: Itt léphetsz kapcsolatba a játék vagy a fórum illetékeseivel.
Jegy történet: A már megírt jegyedre kapsz 2 kódot, amivel itt meg tudod nézni, hogy a jegyedet olvasták-e már vagy hogy egyáltalán mit is írtál benne és hogy válaszoltak-e rá.
Impresszum: A felhasználási feltételek és jogi, céges vonatkozások valamint a GameForge címe.
A kommunikáció a Támogatás-on belül zajlik:
Fórum: A fórummal kapcsolatos reklamációidat, kérvényeidet jelentheted az illetékes fórum-csapat tagjainak.
Játék: A játékkal kapcsolatos bejelentéseidet, feljelentéseidet és esetleges reklamálásaidat intézheted itt.
Fizetés: (= pokolkristály rendeléssel kapcsolatos problémák) Ezzel kapcsolatban a team nem tud segíteni, ha ezt választod, átirányít a support.gamepay.de oldalra, ahol kizárólagosan tudnak foglalkozni a problémáddal angol/német nyelven.
A jegy pontos kitöltése
Melyik szerveren játszol?: Bejelölöd azt a szervert, ahová a jegy aktuális. (Ha több szerverre aktuális, akkor minden szerverre meg kell tenni a bejelentést.)
Felhasználónév: A karakter pontos neve
E-mail cím: A karakter VÉGLEGES e-mailcíme.
E-mail cím ismét: Megerősítésképp ismét a karakter VÉGLEGES e-mailcíme.
Tárgy: A bejelentés tárgya, értelemszerűen kiválasztva.
A problémád leírása: Ide írod a lényeget. Pontosan megfogalmazva a bejelenteni- vagy feljelentenivalót. Minden lényeges adatot le kell írnod, érintett karakterek pontos neve(i) valamint bejelentés esetén megfelelő indok.
Csatolmányok: Indokolt esetben képet tudsz csatolni a jegy mellé.
Ha megvan, a rendben gombbal elküldheted a jegyet.
A jegyedről a már említett jegy történet fülön belül tájékozódhatsz.
Minden jegy esetében a jegyben megadott e-mailra megy ki egy értesítő, hogy jegyet nyitottál, illetve ha az illetékes válaszol rá, szintén erre az e-mailcímre megy a válasz. Előfordul hogy az illetékes visszakérdez. Ez esetben NE NYISSATOK új jegyet, hanem a jegy azonosító és ellenőrző szám segítségével (ami a jegy nyitásakor küldött értesítőben megy az e-mailcímedre) folytassátok az adott jegyet mindaddig, amíg azt az illetékes jóvá nem hagyja.
Fontos: – Amikor a válasz e-mailben kapott 2 kóddal (azonosító és ellenőrző szám) beléptek a jegytörténetbe, ott látható még egy jegyazonosító, ez egy 7 jegyű szám. Ezt mindenképp jegyezzétek fel, mert sokszor csak ezzel tudnak a későbbiekben utánanézni a dolgoknak (vagy csak ezzel hajlandóak…). Sajnos mivel a jegytörténetbe a jegy lezárása után csak korlátozott ideig lehet belépni, fontos, hogy miután megérkezett a válasz e-mail minél hamarabb lépjetek be a jegytörténethez és ezt a jegyazonosítót valahová jegyezzétek fel. Jegyet csak hivatalos esetben nyissatok!
Hivatalosnak számít bármilyen multibejelentés, karaktergondozás, karakter átadás/csere, feljelentés vagy kitiltás miatti reklamáció és egyéb hivatalos eljárás miatti reklamáció. Az indokolatlan jegynyitogatást játékbeli tiltással szankcionálják.
Mindig csak és kizárólag az érintett nyithat az adott témában jegyet.
Ha valami kimaradt a jegyből, nem kell újat nyitni, lehet a már megkezdettet folytatni a jegytörténeten belül, a már említett azonosító és ellenőrző kód megadásával.
Ha nem vagytok megelégedve a lezárt jegy esetén az illetékes munkájával akkor lehetőségetek van Reklamációra. Ennek a segítségével az illető felettesénél tehettek panaszt a jeggyel kapcsolatban. Természetesen a reklamációt meg kell indokolni.
Külön köszönet maryclose-nak, aki a Torkos Trogerek klán fórumán egykor megosztotta azokat a hasznos információkat (régi játékszabályzat, büntetési tételek, jegyrendszer), melyek a régi BiteFight Fórum törlésekor egyébként végképp az enyészeté lettek volna!